28 października zakończył się proces rebrandingu kin sieci Cinema3D na Multikino. W dziesięciu miastach w Polsce – Kłodzku, Głogowie, Świdnicy, Gorzowie Wielkopolskim, Mielcu, Tarnowie, Lesznie, Białej Podlaskiej, Kaliszu i Świnoujściu – pojawiły się kina bardzo dobrze znanej sieci oferując widzom bilety na seanse w najkorzystniejszej cenie, gwarantując jednocześnie oglądanie filmów w komforcie i najlepszej jakości.
24 maja 2019 roku Multikino S.A., należące do Grupy Vue International nabyło sieć kin Cinema3D rozszerzając tym samym działalność na terenie Polski. W kwietniu br. Cinema3D Atrium Reduta w warszawie zmieniło się na Multikino, a 30 września br. rozpoczął się kolejny etap rebrandingu, który zakończył się 28 października br. Na materiałach oraz dokumentach firmowych, budynkach, wnętrzach centrów handlowych i w kinach w Kłodzku, Głogowie, Świdnicy, Gorzowie Wielkopolskim, Mielcu, Tarnowie, Lesznie, Białej Podlaskiej, Kaliszu i Świnoujściu pojawiło się nowe logo. W związku z zakończonym rebrandingiem teraz klienci mogą kupować bilety na seanse przez stronę www.multikino.pl oraz bezpłatną aplikację mobilną Multikina.
„Obecnie w Polsce pod szyldem Multikino działa już 45 kin w 37 miastach z łączną liczbą 323 ekranów. Proces rebrandingu multipleksów Cinema3D, to naturalny krok w rozwoju naszej firmy mający na celu pełną integrację z Multikinem. Liczymy na to, że nasze multipleksy będą chętnie odwiedzane przez widzów dzięki bardzo korzystnej cenie biletów na seanse filmowe” – mówi Paweł Świst, prezes zarządu Multikino S.A.
Nowe kina sieci Multikino w Kłodzku, Głogowie, Świdnicy, Gorzowie Wielkopolskim, Mielcu, Tarnowie, Lesznie, Białej Podlaskiej, Kaliszu i Świnoujściu oferują klientom atrakcyjne ceny biletów, które obowiązują przez cały tydzień i są uzależnione od umiejscowienia fotela w sali kinowej. Od poniedziałku do niedzieli bilety mają tę samą, stałą cenę – online można je nabyć od 15,90 zł.
Od 28 do 30 października wszyscy klienci Multikina mogą wziąć udział w weekendzie z Coca Cola. Osoby, które podczas wizyty w kinie kupują duży zestaw z Coca Colą otrzymają voucher, który od 1 do 30 listopada br. będzie można wymienić na bilet na dowolny film z repertuaru 45 kin sieci Multikino w Polsce.
Na widzów w kinie czekają zarówno największe premiery światowe, jak i rodzime hity z udziałem uwielbianych polskich aktorów. Obecnie w repertuarze jest między innymi „Johnny” z Dawidem Ogrodnikiem w roli ks. Kaczkowskiego, film dokumentalny „Ania” o Annie Przybylskiej, nowa produkcja przygodowa „Black Adam” z Dwaynem Johnsonem w roli głównej oraz komedia Andrzeja Saramonowicza „Bejbis” z Martą Żmudą-Trzebiatowską i Grzegorzem Małeckim w roli rodziców, którym poukładane życie przewraca się do góry nogami wraz z pojawieniem się świecie drugiego dziecka. 28 października kina opanują horrory. Na wielkim ekranie zrobi się bardzo mrocznie, a to wszystko za sprawą dwóch premier: „Halloween Ends” i „Egzorcyzmów siostry Ann”. Natomiast już 4 listopada na wielki ekran powrócą uwielbiani od lat bohaterowie w komedii „Listy do M. 5”, a 11 listopada premierę ma najnowsza produkcja Marvela „Czarna Pantera: Wakanda w moim sercu”. W drugiej połowie listopada widzowie będą mogli wybrać się do kina na komedię obyczajową „Chrzciny”, która przeniesie uczestników seansu do grudnia 1981 roku. W filmie występują między innymi: Katarzyna Figura, Maciej Musiałowski, Tomasz Schuchardt, Michał Żurawski i Tomasz Włosok. Premierę będzie miała również komedia „Nie cudzołóż i nie kradnij” z Julią Wieniawą, Mateuszem Banasiukiem, Cezarym Pazurą i Aleksandrą Popławską w głównych rolach. 25 listopada do kin wejdą jeszcze dwa polskie filmy: „Gorzko, gorzko” oraz „Święta inaczej”, a 16 grudnia premierę ma najbardziej wyczekiwany film tego roku „Avatar: Istota wody” w reżyserii Jamesa Camerona.
Informacje o spółce Multikino
Multikino, należące do Grupy Vue International – lidera na europejskim rynku kinowym, to pierwszy operator, który w 1998 roku uruchomił w Polsce multipleks. Od tego czasu wyznacza najwyższe standardy w budowie i prowadzeniu kin w Europie i na świecie. Obecnie pod szyldem Multikino działa 45 kin w 37 miastach Polski z łączną liczbą 323 ekranów.
Flagowe kino sieci zlokalizowane jest w centrum handlowym Złote Tarasy w Warszawie. Obiekt składa się z 8 nowoczesnych sal, w tym Sali Premierowej na 788 osób. W marcu 2022r. uruchomione zostało wyjątkowe kino w Galerii Gemini Park w Tychach. Obiekt składa się z 7 sal wyposażonych w projektory laserowe oraz skórzane, elektrycznie rozkładane fotele, dzięki którym widz ogląda filmy w pozycji półleżącej. W rozkładane fotele tego typu w pełni wyposażone są także warszawskie Multikino w Galerii Młociny oraz poznańskie Multikina: Stary Browar i Malta.
Multikino to zdecydowanie więcej niż kino. Oferuje zarówno największe i najbardziej oczekiwane premiery filmowe, jak i koncerty światowych gwiazd, nocne maratony filmowe, transmisje najważniejszych wydarzeń sportowych, transmisje oper, baletu oraz retransmisje spektakli z brytyjskiego National Theatre.
Multikino za swoją działalność wielokrotnie było dostrzegane podczas prestiżowych konkursów. Jest zdobywcą nagród Superbrands oraz Superbrands Created in Poland. Od wielu lat zajmuje pozycję lidera w obszarze „Event Cinema” zarówno na rynku polskim, jak i europejskim (laureat europejskiej nagrody ECA Awards w 2014 roku).
KONTAKT:
Natalia Kaleta-Nguyen
PR Manager
Multikino SA
tel. kom.: +48 513 111 924
e-mail: natalia.kaleta@multikino.pl
Źródło informacji: Multikino
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Komentarze