QINGDAO, Chiny, 20 lipca 2022 r. /PRNewswire/ — Dla wielu konsumentów szukających produktów z segmentu premium i tych, którzy chcą unowocześnić swój salon, wybór dobrze zaprojektowanego i zaawansowanego technologicznie telewizora jest szczególnie istotny. Dla konsumentów szukających wysokiej jakości produktów, telewizor to nie tylko odbiornik, ale również dzieło sztuki i wybór, dzięki któremu ulepszają swoje życie.

Z tego powodu, w celu zapewnienia klientom jeszcze doskonalszego stylu życia i doświadczeń płynących z oglądania telewizji, i dzięki nowej technologii i doskonałemu wzornictwu, konsumenci zyskują możliwość korzystania z najwyższej jakości telewizorów z serii Hisense ULED, których artystyczny charakter przekracza wszelkie wyobrażenia.

Telewizory Hisense ULED z dużym ekranem sprawiają, że każdy moment jest zachwycający

Telewizor Hisense ULED wyposażono w ultra-płaski i duży ekran, który łączy w sobie doskonałe wyczucie artystycznego wzornictwa i technologicznej estetyki, które sprawiają, że telewizor staje się dziełem sztuki w salonie. Seria ULED została wyposażona w technologię Quantum Dot Colour, która zapewnia jeszcze lepsze nasycenie kolorów dla najlepszej jakości obrazu i doświadczeń płynących z oglądania telewizji. Na przykład, gdy na ekranie telewizora Hisense ULED wyświetlimy spektakularne dzieło sztuki, wszystkie kolory akrylowych farb wykorzystanych do jego stworzenia będą oddane na ekranie w sposób wyrazisty, tworząc niesamowicie porywające wrażenia i sprawiając, że nasz pokój dzienny nabierze bardziej artystycznego charakteru.

IncredibleArtMoment – Uchwyć każdą piękną scenę

Od wielu lat Hisense z zaangażowaniem ulepsza technologię wyświetlania w celu zapewnienia najlepszych doświadczeń płynących z oglądania telewizji. Obecnie telewizory serii Hisense ULED otrzymują ogromne wsparcie konsumentów z całego świata, w szczególności w Ameryce Północnej, najważniejszym i największym rynku, na którym dostępne są produkty Hisense, gdzie odnotowano wzrost łącznej wartości sprzedaży telewizorów Hisense ULED na poziomie 34% rok do roku w pierwszej połowie 2022 r.

Aby umożliwić większej liczbie konsumentów doświadczenie wspaniałej jakości obrazu w telewizorach ULED, firma Hisense uruchomiła kampanię w mediach społecznościowych #IncredibleArtMoment i zachęciła klientów do wyszukania i uchwycenia każdego pięknego i kolorowego momentu, który pozwoli im wygrać najnowsze telewizory serii ULED.

Od początku kampanii, firma Hisense otrzymała ponad 4000 zgłoszeń i osiągnęła poziom ponad 65 tys. wzmianek na całym świecie, zyskując sympatię i wsparcie wielu konsumentów.

Jako oficjalny sponsor mistrzostw świata FIFA World Cup Quatar 2022™, Hisense prowadzi działania na rzecz zapewnienia konsumentom na całym świecie doskonałych wrażeń płynących z oglądania meczy rozgrywanych w ramach mundialu. W sierpniu 2022 r. firma Hisense przedstawi swoje najnowsze innowacyjne produkty, w tym najnowszą serię telewizorów ULED podczas wydarzenia inauguracyjnego Hisense FIFA World CUP Qatar 2022™ Global Launch Event, w celu stworzenia porywających doświadczeń płynących z oglądania meczu dzięki technologii Hisense.

Źródło: Hisense

KONTAKT:
Dongxian Chen
e-mail: caroline.chen@ogilvy.com

Źródło informacji: PR Newswire

Źródło informacji: PAP MediaRoom

Komentarze

Dodaj komentarz

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Proszę wpisać nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z linkiem do ustawienia nowego hasła.