Nie da się odnieść sukcesu w biznesie bez skutecznej reklamy. Współczesny marketing opiera się głównie na reklamie internetowej (w social mediach, Google, przez e-mail itp.). Oczywiście warto się skupić na tej sferze. Niemniej tradycyjne nośniki reklamy wciąż odgrywają dużą rolę. Warto stawiać na nowoczesne rozwiązania, które skutecznie przyciągają uwagę klientów. Takim narzędziem jest kaseton podświetlany, o którym opowiemy w naszym artykule.
Dlaczego warto się zdecydować na kaseton podświetlany LED?
Do najskuteczniejszych narzędzi reklamowych należy obecnie kaseton podświetlany. Wyróżnia go lekka konstrukcja oraz prosty, beznarzędziowy montaż. Wzdłuż krawędzi bocznych ramy umieszczono żarówki LED, które rozświetlają reklamę. Materiał z wydrukiem ma natomiast właściwość równomiernego rozpraszania światła. Dzięki temu całość przykuwa uwagę, a jednocześnie prezentuje się bardzo estetycznie.
Wykorzystanie kasetonu w swojej kampanii reklamowej niesie za sobą wiele korzyści:
- Widoczność – dodatkowe podświetlenie sprawia, że kasetony LED są lepiej widoczne. Reklama oddziałuje na odbiorcę nawet w warunkach słabego oświetlenia. Znacznie skuteczniej przykuwa też uwagę.
- Trwałość – kaseton podświetlany jest wykonywany z wytrzymałych materiałów (wysokiej jakości aluminium oraz materiał tekstylny). Produkt jest objęty gwarancją producenta.
- Wszechstronność – kasetony są dostępne w różnych rozmiarach. Ponadto dają możliwość zmiany wydruku, a więc reklamę można aktualizować co jakiś czas. Kaseton podświetlany może stanąć zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynku.
- Estetyka – kasetony z podświetleniem LED są naprawdę efektowne. Delikatnie oświetlona reklama prezentuje się elegancko i stanowi dekorację przestrzeni.
- Łatwość montażu – nie potrzeba żadnych wyszukanych umiejętności, aby zamontować czy zdemontować kaseton podświetlany. W łatwy i szybki sposób można zmienić treść reklamy.
- Szerokie zastosowanie – takie nośniki reklamy jak kasetony doskonale odnajdą się w różnych branżach (handel, usługi, gastronomia, turystyka, edukacja i wiele innych).
- Ekologia – podświetlany kaseton reklamowy to narzędzie wielokrotnego użytku, co wpisuje się w ideę less waste. Konstrukcja pozostaje ta sama, natomiast bez problemu można wymienić materiał z nadrukiem reklamowym.
Jak wykorzystać kaseton reklamowy w swojej kampanii marketingowej?
- Reklama eventowa – kaseton dwustronny możesz wykorzystać podczas różnego rodzaju eventów. Oświetlenie z obu stron przyciąga uwagę potencjalnych klientów, których nie brak podczas eventów. Warto wykorzystać wydarzenie, by ściągnąć ich uwagę i zapisać się w pamięci.
- Stanowisko na targach – kaseton podświetlany ma lekką konstrukcję i jest łatwy w montażu, a więc bez problemu można go przewozić (pakuje się go wówczas w poręczną torbę na kółkach). Stanie się efektowną i skuteczną formą reklamy na targach lub konferencjach.
- Witryna sklepowa – kaseton pięknie prezentuje się również w sklepie (na przykład w witrynie lub na terenie salonu).
Kaseton podświetlany LED jako skuteczny nośnik reklamy i element budowania pozytywnego wizerunku firmy
Kampanie, w których wykorzystuje się takie nośniki reklamy jak kaseton, odnotowują wysoką skuteczność. Za pomocą kasetonów można dotrzeć do szerokiego grona klientów, a ponadto zbudować w ich świadomości pozytywny wizerunek marki.
Podświetlana reklama przyciąga wzrok, zatrzymuje uwagę na dłużej i pozwala zapamiętać daną firmę. Ponadto taka forma reklamy bezsprzecznie kojarzy się z profesjonalizmem. To znak, że firma dba o wizerunek i poważnie podchodzi do swoich klientów.
Stosowanie takiego produktu reklamowego jak kaseton świadczy również o nowoczesnym podejściu. Jest to wprawdzie dość tradycyjny nośnik, jednakże podświetlenie LED oraz ekologiczny charakter kasetonów to bez wątpienia innowacyjne elementy.
Jak zatem widać – kaseton podświetlany LED to efektowna forma reklamy, która podkreśla profesjonalizm firmy. Dzięki takim narzędziom zbudujesz pozytywne skojarzenia i wzbudzisz zaufanie klientów, a co najważniejsze – wyróżnisz się na tle konkurencji i zauważysz wymierne korzyści (wzrost sprzedaży).
Komentarze