KOMSA Polska w kooperacji z globalnymi markami IT/ICT rozpoczyna szkolenia online
z myślą o resellerach, integratorach i klientach biznesowych. Pierwsze odbędzie się już we wtorek 28 czerwca, o godz. 13:00. W jego trakcie trenerzy produktowi z HUAWEI Polska podzielą się wiedzą na temat produktów z linii biznesowej marki, z laptopami z serii MateBook B na czele.

>> Do webinaru można dołączyć w aplikacji Microsoft Teams. <<

Szkolenie poprowadzą Krzysztof Tomczyk – Trener Produktowy / Product Trainer w HUAWEI Polska oraz Kamil Pilis – Trener Produktowy / Product Trainer w HUAWEI Polska.

Premierowy, otwarty webinar organizowany wspólnie
z HUAWEI Polska poszerza naszą ofertę działań edukacyjnych dla obecnych i potencjalnych klientów  biznesowych. To jednocześnie kolejny krok we współpracy z azjatycką marką, którą rozwijamy nieprzerwanie od 2015 roku.

Dagmara Cieślik, Product Sales Manager w KOMSA Polska | fot. KOMSA

Najbliższe spotkanie będzie niepowtarzalną okazją dla resellerów, integratorów oraz klientów końcowych B2B, aby w pełni poznać potencjał produktów i rozwiązań dostarczanych przez naszego partnera. podkreśla Dagmara Cieślik, Product Sales Manager w KOMSA Polska, opiekunka marki HUAWEI.

W sieci konkretnych rozwiązań

W trakcie spotkania goście będą mieli okazję dowiedzieć się więcej o specyfikacjach
i możliwościach wykorzystania w organizacji takich kategorii produktowych, jak:

Laptopy biznesowe (w tym laptopa HUAWEI MateBook B3-520, którego KOMSA Polska została pierwszym dystrybutorem na rodzimym rynku);

Tablety;

Desktopy;

Monitory;

Drukarki;

Wearables.

Podczas webinaru nie zabraknie również części Q&A (Questions and Answers).

Jak dodaje Dagmara Cieślik: – Najbliższe szkolenie to jedynie wstęp do kolejnych inicjatyw, które mają wspomóc naszych klientów w wyborze rozwiązań i narzędzi najlepiej dopasowanych do ich potrzeb. Wnoszenie dodatkowej wartości w relacje to zresztą ten aspekt, na który mocno stawiamy w KOMSA Polska od samego początku. Już dziś planujemy z vendorami następne spotkania dla biznesu, nie tylko online, o których będziemy informować na bieżąco.


KOMSA Polska sp. z o.o. to jeden z krajowych liderów dystrybucji artykułów z branży ICT. Firma jest spółką córką niemieckiego koncernu KOMSA AG. Jej polski oddział, którego centrum logistyczne znajduje się we Wrocławiu, powstał
w 1999 roku.


Firma od początku działalności zajmuje się dystrybucją szerokiej gamy produktów czołowych na ryku producentów z branży ICT. Jej portfolio stanowią głównie telefony komórkowe, akcesoria, urządzenia nawigacyjne, elektronika użytkowa oraz sprzęt IT. W gamie dostępnych produktów znajdują się również urządzenia z dziedziny smart home, fitness i wearables.

Domeną KOMSA jest zaawansowana dystrybucja z wartością dodaną (VAD). Firma pomaga partnerom biznesowym
w rozwoju biznesu w szerszym aspekcie handlowym, zapewniając wsparcie na każdym etapie procesu. W ramach obsługi około-sprzedażowej oferuje m.in. dostawy centralne i bezpośrednio do POS, składowanie, brandowanie, bundlowanie, realizację projektów opracowanych pod niestandardowe zamówienia, serwis napraw czy współpracę z siecią sklepów partnerskich.

Komentarze

Dodaj komentarz