Każdy przedsiębiorca wie, jak ważna jest dziś promocja produktów i usług. Reklama zwiększa zasięg dotarcia komunikatu i buduje świadomość wśród klientów. Dzięki reklamie, klienci dowiadują się o nowych produktach i usługach, a to może zachęcić ich do zakupu i zwiększyć zaufanie do marki. Formą reklamy, która cieszy się dużym zainteresowaniem są banery reklamowe. Dobrej jakości baner reklamowy może przyciągnąć uwagę klientów i przyczynić się do zwiększenia sprzedaży. Taka forma reklamy jest atrakcyjna cenowo. Nie rujnuje firmowego budżetu, a przynosi wymierne korzyści. Wybierając firmę, która ma w ofercie druk banerów reklamowych, warto zwrócić uwagę na jakość wydruków, rodzaj materiału i oferowanego wykończenia banerów.

Banery drukowane

Banery reklamowe od lat cieszą się stale rosnącą popularnością. Nawet w czasach komunikacji digitalowej ich znaczenie wcale nie zmalało. Są częścią działań marketingowych małych i dużych przedsiębiorstw. Baner reklamowy jest umieszczany na budynkach, w specjalnych witrynach, na tablicach i słupach ogłoszeniowych, czy w wiatach przystankowych. Banery reklamowe mają za zadanie przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów i zwiększyć widoczność marki, produktów lub usług. Zawierają ciekawą grafikę, firmowe logo, hasło reklamowe, a także informacje o sprzedawanych produktach lub usługach. Druk wielkoformatowy jest dobrze widoczny i skutecznie przyciąga uwagę odbiorców.

Spersonalizowane drukowanie banerów reklamowych krok po kroku

Na rynku dostępne są różne rodzaje banerów reklamowych. Firmy mogą zamówić baner odblaskowy, reklamowy baner jednostronny lub baner dwustronny. Aby ułatwić cały proces zamawiania warto skorzystać z formularzy dostępnych na stronach. W pierwszej kolejności trzeba wybrać format banneru, czyli rozmiar reklamy. Następnie trzeba zaznaczyć rodzaj materiału, z którego reklama będzie wykonana. Baner może być powlekany, matowy lub błyszczący. Kolejny etap wymaga określania sposobu wykończenia baneru, który zawiśnie na elewacjach budynków. W tym momencie trzeba zdecydować jak gęsto pojawi się oczkowanie, które umożliwia montaż reklamy. Kolejny krok to określenie liczby zamawianych wzorów. Czasem wszystkie banery mogą być tego samego rozmiaru, ale zdarza się, że miejsce ekspozycji determinuje rozmiar reklamy i konieczne jest zamówienie kilku wariantów. Kiedy wybierzemy nakład zamówienia możemy skorzystać z dwóch różnych form korekty. Jeśli jesteśmy pewni swojego zamówienia, to możemy skorzystać z korekty automatycznej. Jeśli z kolei mamy wątpliwości, lepiej skorzystać z opcji sprawdzenia projektu przez konsultanta.

Wymiary banerów reklamowych i prawidłowy zapis do druku

Na rynku dostępnych jest wiele firm zajmujących się drukowaniem banerów reklamowych dopasowanych do klienta pod względem rozmiaru i jakości druku. Zazwyczaj można zobaczyć przykładowe realizacje banerów reklamowych i w ten sposób określić swoje potrzeby. Najczęściej firmy oferują 5 standardowych formatów. Reklamowe banery występują w wielkościach 200 x 100 cm, 300 x 100 cm, 300 x 125 cm, 300 x 150 cm, a także 400 x 150 cm. Jeśli firmowa reklama zewnętrzna wybiega poza ogólnodostępne formaty, to można skorzystać z opcji przygotowania formatu indywidualnego, dopasowanego do przestrzeni reklamowej. Kiedy wybierzemy już wielkość reklamy musimy przygotować odpowiedni plik do druku. Jeśli mamy jakikolwiek wątpliwości w tej kwestii, to warto skorzystać z instrukcji dostępnych na stronach internetowych. Znajdziemy tam szczegółowe wytłumaczenie tego, czym jest spad, format netto, format brutto, czy wewnętrzny margines.  

Komentarze

Dodaj komentarz